Sex and the city och vin

Nu när man blivit arbetslös och allmänt uttråkad så sitter jag vaken sent och fixar. Igår städade jag hela rummet + rensade garderoben. Idag har jag sex and the city maraton med vin! Det tråkiga är ju att alla andra jobbar så man kan ju inte ha myskväll med någon utan man sitter här själv som en gammal änka. Imorgon är det äntligen helg i alla fall vilket betyder att fira miccan, karro och elin. Lördag håller jag oplanerad för att ha en impulskväll.

Min kusin kommer på besök också, jag är ju trots allt hans favorit kusin så ska spendera tid med honom också!

Förra helgen va jag, Micaela och Karro på skeppsholmen och kollade Näääk, Ison och Fille, Timbuktu och Hoffmaestro såklart. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar Hoffmaestro! Det va det bästa jag gjort på väldigt länge!

Arbetade i måndags min sista dag på Gina Tricot i Liljeholmen. Kommer sakna det, känns jätte jobbigt att behöva lämna ett jobb som man verkligen älskade. Men jag är tacksam för tiden jag jobbade där och underbara människor som jag arbetade med.

Har även råkat shoppa upp min lön, sitter här nu pank med bland annat en nyinköpt vinterjacka. Känns ju ganska meningslöst eftersom det snart är höst och jag har inte ens en höstjacka. Ibland tänker jag inte innan jag köper massa grejer.

Nej nu är det dags att fortsätta följa filmen! God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0