Nu jävlar!

Nu har jag och morsan bestämt oss (igen)! Imorgon börjar vi, promenader, träningspass, sola, skippa onyttigheter. Vi ska gå all in! Får väl se hur länge det håller den här gången.

Jobbade i lördags som en idiot, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv tror jag. Efter så stressade jag hem, åt, duscha och fixade mig för att sen skynda till Stefanie där vi skulle fira valborg. Jag va så trött så jag orkade inte vara kvar så länge. Blev att åka hem och sova ganska tidigt.

Imorgon är planen att jag ska träna, tvätta, städa, deklarera, plugga, ringa csn, beställa företags ekonomi böcker m.m. En lång dag helt enkelt.

Nu måste jag plugga så jag blir klar med två uppgifter. Skoj! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0