happ, aja

Igår va ju inte så jävla nice, kom en random brud och skrek åt mig att stanna och tog tag i mitt hår och försökte slita ut mig ur bussen. Hon fick nog med sig en del hår. Haha wtf liksom, sen när jag vänder mig om ser hon skit rädd ut. Vad händer med dagens ungdomar. Polis och grejer va där och nån liten tjej kom springandes och bad mig låtsas vara hennes vän. Haha jag dör. Det hade varit något tjejslagsmål. Hade jag betett mig sådär när jag va så liten och polisen kontaktat mina päron, jävlar då hade man fått det där gamla hederliga utegångsförbudet i et halvår eller mer. Men innan det så hade jag sjukt trevligt faktiskt. Förutom 7 blåmärkena, 1 rivsår och öm hårbotten, men det tyder i och för sig påatt vi ändå hade ganska kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0