Fukkkkk

Jag kan inte sova, alldeles för nervös. Har ett gilmore girls maraton, har målat alla fingernaglar i olika färger medans mina tånaglar fick bli röda. Funderar på att gå ner och hämta något att äta. Har städat hela rummet och försökt laga min klädhängare, som ramlade över mig med ett 30-tal galgar med plagg på, tränat, ätit choklad, pluggat historia, spelat meningslösa dataspel, pluggat lite körkorts teori. Bläää jag måste hitta på någonting mer! Bäddat sängen har jag gjort också, jag är fortfarande inte trött. Vet inte riktigt vad jag ska göra! Behöver duscha men vill inte väcka alla, kanske ska tända ljus och läsa ut min twilight bok. Nääe jag sitter nog vid datorn ett par timmar till! 

Det är så mycke som flyger runt i mitt huvud, orkar inte vill bara få det överstökat! Jag behöver liksom tvångshållas för att kunna ta en spruta, hur ska jag klara av en tatuering, en kvart kommer det ta. Hej hopp jag kommer dö vi hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0