Bästa..

Jag har världens bästa vänner. Har storhandlat och sen åkt till Jenny för att se nya soffan i hennes och Bast lägenhet. Jag, Jenny, Miccan, Karro och Rosanna smällde i oss snabbmat från Pias, drack vitt vin och körde "har du börjat?". Bästa, kan verkligen rycka upp mig när jag har en dålig period.

Lördag jobbar jag så imorgon kommer Micc och Ros hit för att äta älgkött och potatisgratäng för att sedan bara ta det lugnt eller åka ut på äventyr.

Nu ska jag städa rummet så jag slipper göra det imorgon. Chris Brown dunkar ur högtalarna. Och medans jag ändå skriver så vill jag bara säga att jag hoppas att Majlöv har sjuuukt bra i London. Tjena hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0