3 saker...

Jag älskar solrosfrön, det är min drog. Jag äter det varje dag, det är liksom mitt kvällssnack. När jag kom in i en period då jag åt det som mest så fick jag en allergisk chock så halsen svullnade upp och jag fick svårt att andas. Då slutade jag i ett par månader och sen började jag igen..

Min absolut största idol är Nicki Minaj. Hon är så sjukt snygg och sjukt skön. Hon sticker ut på sitt eget sätt. Jag avgudar allt henne och allt hon står för. Nicki Minaj for president!

Jag är så otroligt rädd för älgar. Vi hade en på vår gata så när jag va påväg hem en kväll så står den 3-4 meter ifrån mig och gjorde något läte. Den hade dessutom sin unge där. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, trodde jag skule dö. Sen dess så kollar jag jämnt noga åt alla håll när jag går ner för min gata så den inte står där och gömmer sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0