Som att rycka bort ett plåster.

Dagen gick smärtfritt förbi, precis som att rycka ett plåster, snabbt och smärtfritt. Jag vaknade upp av att pappa och victor kom hem, efter ett tag så dyker farmor upp med present. Sedan blir det att åka till jobbet där jag blir överraskad. Efter jobbet och en timmas väntande på att karro och miccan ska hitta så blir jag upphämtad. Middagen blir på pizza hut med förrätt, varmrätt och efterrätt.ick världens bästa present av Miccan och Karro, tvålhalsband (!) och biljetter för att se Rihanna! Efter det åkte jag hem för att bara ta det lugnt. Det blev inget systemet och inget vin.

Imorgon ska jag till centrum och spendera pengar, man får ju passa på! Behöver nya skor och en väska... 5 börjar jag jobba för att avsluta passet runt 20:30. Efter det så börjar min födelsedags helg, det betyder att vad jag än gör, vart jag än är och vilka jag än är med så ska jag vara full. Det är så det ska vara på mina födelsedags helger. Nu ska jag i alla fall sova så man orkar med morgondagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0