Jag vill inteee!

Imorgon, den 14e fyller jag 20 år. Jag vill inte, jag är inte redo att lämna tonåren ännu. Vad ska jag sen se fram emot? Innan man blev 18 så såg man fram emot krogen, och innan man va 20 såg man fram emot systemet, men efter det då? Vad ska jag se fram emot? Skaffa man, villa, volvo och barn är ju inte något för mig så vad finns det då? Flytta hemifrån möjligtvis men annars kan jag inte komma på något. Jag är ledsen, ska snacka tonårsminnen med bästa Rosanna och Micaela tills vi somnar. Om mindre än 24 timmar blir jag gammal och snart börjar väl gråa hårstrån dyka upp men vet ni vad, jag kommer alltid vara 19 år egentligen för inget kan slå de åren jag haft tillsammans med mina underbara vänner. God natt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0