20 år!

Blev två redbull och en kommande sömnlös natt! Fick massa kramar och gratulationer av super gulliga tjejer vid tolvslaget. Karro va först vilket hon blev väldigt glad över! Imorgon kommer min far och min bror hem så blir att städa huset inatt, sen så blire jobb 16-19 och sedan blir det middag med miccan och eventuellt flera.

Nu ska vi chilla i varsin soffa med varsin dator, ungefär vad vi gjort hela tiden vi bott här som sambos. Men det är ju bra för jag gillart, vi behöver inte prata vi bara njuter av varandras närvaro. God natt mina kära vänner vi hörs eventuellt imorgon eller på måndag om det blir mycke nu i helgen! Love!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Härlig blogg du har!

2011-07-14 @ 02:08:54
URL: http://matildabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0