white light moment

Idag har varit en bra dag känner jag. Har inte gjort något speciellt men ändå har jag varit glad. Har köpt 4 böcker och hyrt tre filmer, så det kommer bli många mys kvällar med en bok eller film och tända ljus, perfekt. Har dessutom äntligen fixat ett bibliotekskort. Älskar att läsa så passa mig ganska bra, lite små lamt men ändå helt okej. Min bror håller dessutom på att göra ett scema för mig på vad jag får äta och när, hur jag ska träna, vad och hur mycket osv. Ska köra på intensivt nu framöver känner jag. Ska också skicka in en ansökan till Jensen där jag förhoppningsvis kommer få plugga upp mina betyg på distans vilket betyder att jag då i 20 veckor kommer köra intensivt pluggande + jobbet + träningen. Känns ju segt att man inte kommer ha någon tid för vännerna men sånt får man ta.

Juste har planerat  min 20 års fest/fester lite. Kommer bli grymt, bara 182 dagar kvar hehe.

Nu ska jag städa, fota, träna och sen dricka en god kopp kaffe då jag ska börja läsa på Så läne vi båda andas. Skulle jag få en heltids anställning så skulle mitt liv vara perfekt nu enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0