tråklista

Helt onödig fakta om mig:

Jag gillar inte att bada.
Jag älskar grönsaker.
Jag är sjukt kräsen med vilken mat jag äter.
Jag är livrädd för älgar.
Jag vill men är för feg för att flytta utomlands.
När jag va liten va min högsta önskan att få bli blond.
Jag biter ihop mina käkar när jag sover, därav mina käk och nack problem.
Jag hatar sprit om det inte är drinkar.
Folk som halkar är något av det roligaste som finns.
Mitt riktiga skratt är helt sjukt.
Jag hatar min röst som varierar från dag till dag.
Jag vill förstora mina bröst.
Jag skulle aldrig överleva utan musik.
Jag är livrädd inför att jag ska flytta hemifrån.
Jag ska snart tatuera in en vänskapstatuering med Miccan.
Jag älskar barnfilmer.
Jag kan inte äta när folk kollar på.
Jag älskar att läsa böcker.
Jag hade ett shoppingberoende som jag nyligen kommit ur.
Jag klarar inte av att gå ute bland folk i mjukisar.
Auberginer är riktigt obehagliga tycker jag.
Jag tror på andar.. typ.
Mitt favorit ämne i skolan va svenska.
Jag gråter som ett barn till sorgliga filmer.
Massage är något av det bästa jag vet.
Jag tycker det är läskigt att träffa killen man dejtars föräldrar.
Jag vill inte ta körkort för jag tycker halkbanan verkar så läskig.
Alla hjärtans dag är onödigt enligt mig.
To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0