orkar inteeee

Jag mår jätte dåligt. Har varit och ätit på pizzerian med Rosanna och jag fick bara i mig en bit sen kunde jag inte äta mer. Jag är så förkyld att jag tror jag kommer bli galen. Kan inte sova, kan inte kolla tv, orkar inte sitta vid datorn, kan inte äta, orkar inte röra mig. Jag ruttnar. Jag vill ha någon som hjälper mig med allt, någon som skämmer bort mig nu medans jag är sjuk. Åker långt bara för att jag ska få just den juicen och chokladen jag vill ha, lagar mat och ställer upp. När jag är sjuk så måste jag bli bortskämd, annars hatar jag att bli bortskämd. Ska upp tidigt också och gå med Elias. Jag är uttråkad, ge mig något att göra, blää nu är jag tpl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0