God natt hej.

Jag ger upp, jag ska sova, imorgon blire jobb, kan kassan nu typ, ledig på fredag men inte tisdag, skönt med långhelg, har ätit bröd, fyllt sängen med kläder så känns det inte lika tomt, skulle vilja vara galen ikväll, får bli i helgen, imorgon ska jag köpa jacka, hittade den sista, till lunch blir det julskinka eller donken, jobbar hela dagen, åker tidigt hemma sent, min dator är seg, jag talar ut, minblomma behöver vatten, ja bryr mig inte, köper en ny, vill ha sommar, halkade på rumpan imorse, hade en psykiskt störd person bakom mig på bussen, orkade ej lyssna, lyssnade på musik istället, har bra musik men gammal musik, har en godispåse bredvid sängen, vill men tänker inte äta, jag äter ost istället, en ostkub och ett glas vatten, tror ni man går ner då, fast det vill jag ju inte, eller, kanske, jag är sugen på att spåra, skulle behöva städa mitt rum, snapple är god dricka, köpte på sandys, god mat, åt kylckling idag, det va också gott, har ont i mina fötter, skulle behöva en ryggmassage, snart blire tårta för pappa fyller år, fast det är ju 10 dagar kvar, sen blir det alla hjärtand dag, inget märkvärdigt, inget att fira, sånt där är överskattat, jag skulle vilja bo i egen lägenhet, men örst måste jag skaffa fast jobb, vill börja använda min skinnjacka igen, när kan man det, jag vill ha mer lön, jag vill könna mig snygg och fräsh, just nu är jag skrot, hej hej, det va allt, over and out! bam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0