otursdag?

Hur mycke jag än älskar mitt jobb, för det gör jag verkligen, så blir jag så sjukt utmattad. Jag är helt slut och har ingen energi kvar. Hade dessutom idag en typisk oturs resa hem. Efter att ha väntat på tvärbanan i 10 min meddelar dom att tvärbanan inte kommer att komma pga något problem. Får panik och vet inte hur jag ska ta mig hem men till slut tar mig i kragen och går till tunnelbanan för att åka till slussen för att där byta till gröna linjen till gullmars. Väl vid gullmars så ser jag min buss passera framför mig. Smack! Över 10 min väntan där också, väl på bussen kom jag på att jag ska fjäska för far min för att förhoppningsvis få skjuts. Icke det heller, han va trött. Jag va trött, hungrig också. Nu är jag ännu mer trött. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0