U smile, I smile

Update:

Jag tatuerade mig, bangade inte ur som jag trodde. Det va ju en liten så det tog ungefär 3 minuter så det va inte så farligt. Det gjorde ont men vadå man överlevde ju.

Jag har sett Justin Bieber: never say never. Jag gillade inte honom förrän efter jag såg filmen, det var inspirerande och han är ju hur duktig som helst! Dock är jag inte lika hysteriskt kär som tjejerna på bion som skrek och grät sig igenom filmen.

Jag har spenderat väldigt mycke tid med Miccan och Eric, David och Andreas. Har varit trevligt, middagar och sånt.

Har firat Sandra som fylle 20 vilket firades med fest i hennes lägenhet.

Ankan har också fyllt 20 vilket också firades nu i helgen hos henne.

Självklart följt Big brother, kan inte låta bli är ju så sjukt. Vill verkligen också vara med.

Försökt ta igen lite skolarbeten.

Haft ännu mer Gilmore Girls maraton.

Det är ungefär så den sista tiden varit för mig. Nu ska jag lyssna lite Bieber och plugga sen blir det mer gilmore girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0