Rastlös

Jag är så uttråkad och rastlös att jag äter polly nu. Jag hatar polly, äckliga små runda godisar som smakar gummi. Jag har snart ätit 15 stycken. Jag har inget annat att göra. Har hittills:

Städat mitt rum
Kontrollerat att hela rummet varit städat
Hängt tvätt
Sorterat och tvättat mer
Tvättat sängkläder
Försökt plugga
Tränat
Rensat papper
Rensat mitt skåp i badrummet
Lagt över bilder från kameran
Kollat alldeles för många avsnitt av gilmore girls
Kollat efter bikinis, vilket är omöjligt att hitta i min storlek(?)
Kollat in alla klädes hemsidor jag kan komma på för att leta lite sommarkläder
Diskat
Fixat håret helt i onödan
m.m

Jag funderar på att gå en promenad, sen kolla big brother och sen en film. Kommer som vanligt inte kunna somna förrän 2 tiden ändå. Blääää jag är trött på mitt liv. Vill jobbabababa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0