H.P

Senate Harry Potter filmen rullar på min tv samtidigt som jag försöker plugga. Gjorde nyss lite mat, tortellini med sås, champinjoner och tomat, skit gott blev det. Jag äter mest och pluggar bäst på natten.

Imorgon ska jag upp halv 10 för att fräsha till mig för att sen åka och kolla på bio med min lillebror. Han har tjatat om att få se trassel, äta subways och popcorn, hotsnacks, godis och läsk. Haha en snart 7 årig grabb med stor aptit.

Lördag jobbar jag, wohoo! Ska söka nytt jobb nu också, klarar mig inte ekonomiskt på ett extra arbete så måste skaffa ett heltids åtminstone tills augusti. Jag har eventuellt ett i slutet av juli men det är bara ett par veckor.

Nu ska jag försöka få klart två areten så jag kan lämna in innan jag går och lägger mig. God natt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0