pappersflygplan

Här sitter jag och har som mål att bli fet. Känner mig ensam och deprimerad, fråga mig inte varför. Har nyss förberett en skål med chokladmousse som står nere i kylen och är klar om 20 minuter. Först blir det en dusch och sedan desperate housewifes marathon. Imorgon ska jag upp alldeles för tidigt, halv 7 för att vara exakt. Det är så att jag själv ska hitta till min bettfysiolog och ska befinna mig där vid 08:45. Hon ska lägga typ plast över mina tänder, tack vare att jag biter ihop mina käkar på nätterna så skadas tydligen tänderna.

Tänkte svänga förbi Gina en stund också. Imorgon ska jag ta tag i saker och ting känner jag! God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0