It hurts, it hurts!

Igår klantade jag till mig på en gunga så nu har jag sjukt ont i min vad, haltar som en gammal gubbe. Men jag har varit uppe på benen ändå. Storhadlat, hämtat ut paket och kollat inredning är vad jag har gjort idag. La lite pussel med lillebror och sålde vår tränings grej, sån där som jag inte vet vad den heter.

Imorgon är det äntligen fredag, ska vara med Karro för att kolla på någon cykel tävling grej typ och sen ska vi möta upp Philip som kommer från Cypern.

Skriver mer imorgon.


Kommentarer
Postat av: majsan

snygg cheeey!!!

2010-09-03 @ 18:48:26
URL: http://itsmajabitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdateraaa!!:)<3

du är en av dom bästa bloggarna som finns



chärlek <3

2010-09-04 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0