Torka

Idag har jag varit överallt känns det som. Har varit på 4 affärer plus bil verkstan. Har dessutom gjort en pumpa, fixat godiset inför halloween och tagit en riktigt lång och skön dusch. Ska strax sova eftersom jag är galet trött och ska upp 07:00 imorgon. Blir ett 9 timmars pass vilket kommer göra att jag är hemma runt 8 imorgon sen blir det middag och criminal minds sen ska jag sova så lär inte skriva något då. Fredag ska jag ju på födelsedags firande direkt efter sen troligtvis utgång. Lördag ska jag upp och åka och jobba direkt och sen ska jag på fest på kvällen. Har ju redan berättat allt det här men måste avreagera mig lite för jag kommer inte ha någon tid över. Lär inte bli något skrivande förrän möjligtvis på söndag.

Nu måste jag måla om naglarna, välja ut kläder, fixa matlåda och packa väskan så jag slipper göra allt imorgon.

God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0