Sömnproblem

När jag inte kan somna så brukar jag lägga mig och göra situps tills jag är helt matt. Brukar inte ta så lång tid så otränad som jag är. Sen lägger jag mig på spikmattan och med en skit bra bok. Det är det mest effektiva sättet för mig.

Jag har haft sömnsvårigheter sen jag va ca 1 år. Kan inte somna på begäran, får köra olika grejer som gör det enklare. Ett tag fick jag dricka speciellt te som gjorde att man blev tröttare men det funkade inte så bra, trixet är att jag måste lära mig slappna av. Jag är uppe i varv 24/7 vilket gör att jag brukar ligga vaken i 3-4 timmar efter jag gått och lagt mig. Men när jag väl somnat så kan jag sova hur länge som helst. Helt sjukt.

Så för tillfället så kör jag på situpsen tills dom slutar funka sen får jag testa mig fram tills jag hittar något nytt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0