Överbokad tjej

Imorgon: Storhandla, det blir Maxi, Coop forum, Citygross och Willys. Ska även förbi och byta däck och få bilen kollad. Kvällen blir det greys och sova tidigt.

Torsdag: Upp kl 7, jobba 10-19, komma hem runt 8 om jag har tur, kollar criminal minds och sen sova.

Fredag: Upp kl 7 här med och jobba 10-19 för att åka raka vägen på födelsedags firande och en troligtvis utgång på det.

Lördag: jobba 13- när det nu va, vidare hem för att åka på maskerad eller födelsedagsfirande. Känner mig osäker på den. Vill ju så gärna klä ut mig i år eftersom jag bara älskar det men jag vill ju självklart fira världens bästa Tonoy. Ångest, dom har bokat hela övervåningen på magenta för att sen röra oss till white room så det blir ett riktigt firande. Eller så är jag hemma och sover.

Söndag: soova.

Måndag: barnvakt + möte på arbetsförmedlingen.


Älskar stressiga och fullbokade dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0