Kan inte sova.

Men vad gör det när man kan kolla på greys anatomy eller läsa klart min bok som verkar hålla på i en evighet men som faktiskt börjar bli lite bra nu mot slutet.

Ska upp imorgon klockan 9 för att åka med mor min till frisören och sedan kika runt i lite affärer. Fönster shopping med mamsen.

Barnvakt på eftermiddagen då mamma ska ut och plocka svamp så jag har något mumsigt att äta på till greys anatomy på kvällen.

Just nu ligger jag faktiskt med dom där j*vla kramperna i magen igen. Jag förstår inte, jag får så otroligt ont att jag måste ligga böjd och mår illa. Önskar att jag visste vad som är problemet. Dock vägrar jag kolla upp det med en läkare, jag ska redan boka in den där lilla lilla operationen som känns som en operation mellan liv och död för mig så det får räcka med det helt enkelt.

Jag har kommit på ett mål föresten. Har alltid tagit dagen som den kommer men nu har jag kommit på en riktig hobby liksom. Men den delar jag inte med mig av ännu, det får vänta några år då den kan gå i uppfyllelse.

Nu blir det sängen, god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0