Gossip girl

Nörd som man är så har jag hunnit till säsong 3 avsnitt 16 på lite mer än en vecka. Men serier är som en drog för mig, likadant med bra böcker, har jag börjat så har jag verkligen jätte svårt att släppa det. Läser marley och jag boken också. Den är så otroligt tråkig, därför jag nördar så mycke framför serier.

Idag har jag iaf spenderat lite tid på mig själv, fotbad, noppat ögonbrynen, tvättat och gjort inpackning på håret. Har även dammtorkat, dammsugit, torkat vita ytor, sorterat papper, slängt massa onödiga prylar osv osv. Mitt rum ser riktigt cleans ut nu faktiskt. Nu ligger jag i sängen med krokiga ostbågar, päron dryck, tända ljus och gossip girl. Perfekt slut på en bra dag.

Imorgon ska jag vara barnvakt från 12 och framåt så får se vad jag hittar på då, kanske går till bageriet och köper på oss lite bröd och går hem och myser framför en film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0