Facebook kan allt

Här har ni lite fakta om mig enligt facebook phrases:

135 personer är kära i mig.
Mitt smeknamn borde bara jaguaren.
Jag faller för rumpor, speciellt hockeyrumpor.
Ska få barn vid 32 års ålder.
Någon som börjar på C älskar mig.
Om 10 år kommer jag väga 45 kg.
10 personer vill döda mig.
Bakom min rygg snackar alla om att alla vill ha mig.
Om ett år kommer jag bli rånad.
Jason Derulo skulle passa mig.
Jag är tydligen inte sjuk i huvudet utan fullt normal.
Justin Bieber vill ha mig.
Min raggningsreplik för idag är: Jag undrar hur våra barn kommer att se ut..
Om 6 år kommer jag äga en tjuvkopplad polis bil.
Om 5 år kommer jag endast äga 40 kronor.
Jag är en 6 av 10 på hur snygg jag ä.
Jag kommer bli 200cm lång.
Jag är värd 5,000,000 kr.
Jag är en bra kyssare.
Just nu tänker 9 personer på mig.
Jag kommer få 3 barn som kommer heta Izak, Jack och Rufus.
Folk kallar mig grisen utan att jag vet om det.
Ska jag skaffa hund borde jag skaffa en pomeranian.
Bob Marley är jag som kändis.


Skulle kunna fortsätta i evigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0