Beat it

Helt otroligt att jag varje natt blir väckt av någonting, antingen är det något som ramlar i rummet, eller där nere, mardröm eller väckarklockan som ringer helt plötsligt. Alltid är det någonting och jag förstår inte varför. Riktigt irriterande och samma sak varje natt.

Idag gick jag och hämtade Elias från skolan för att gå och köpa ciabatta, munkar och godis. Blev en mysig promenad hem för att kolla på den magiska leksaksaffären tror jag den hette. Jätte mysigt, älskar att spendera tid med Elias. Pysslade gjorde vi också, loppar och flygplan och sånt. Han går jämnt runt och sjunger på antingen Michael Jackson låtar, Higher och Manboy. Så söt.

Nu tar jag det lugnt i mitt rum, helt slut idag. Håller mig till gossip girl idag igen. Ska söka lite mer jobb också.

Kommer säkert skriva senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0