Ta sig i kragen

Nu måste jag komma ut. Jag måste komma ur min koma. Jag orkar inte deppa hemma. Jag behöver sköna vänner. Såna som typ alltid finns där som man kan skratta med oavsett. Som inte tar upp allt negativt utan håller sig tll det positiva. Därför åker jag till Eric, David och Björnes lägenhet med Miccan. Förtära lite alkohol och spela fifa typ. Kanske laga kyckling och pasta med David igen. Måste klä på mig, morgonrocken är inte ens skön att ha på sig längre.

Jag måste göra mycke men imorgon tror jag att jag tar fram rak apparaten och rakar min kort klippta vänster sida av huvudet kortare. Jag ska handla, köpa choklad som jag erkligen längtat efter men försökt hålla mig ifrån. Kan hända att jag håller på att bli sjuk också.

2a december kommer sitta inprintat i mitt huvud. Varför måste jag vara konstig och behöva göra ingrepp som kommer få mina ben vika sig av rädsla. Kan inte jag få vara frisk typ jämnt?

Tjena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0