småmysig och småfet

Vissa nätter kan jag äta allt och alldeles för mycke. Inatt blev det kanelbullar, chokladdigestive, marabou caramel crisp och vatten. Jag ska sluta äta så onyttigt, I said it before and I say it again, ska starta mitt nya hälsosamma jag. Man ska börja smått, som att börja dricka mycke vatten, gå på en promenad innan frukost och situps innan man går och lägger sig. Sen kommer det svåra, att sluta äta godis, sluta äta på nätterna, nyttigare måltider och inte äta mellan måltiderna. Jag älskar all mat och snacks osv osv, kommer nästan bli en omöjlighet.

Nää nu kör vi. Ska försöka sova tidigare också. Ska börja med att sova innan 3, sen 2, sen 1 och tillslut vid 12 bra vana liksom. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0