Frihelg

Fick veta att det inte blir till att jobba på lördag så jag får en ledig helg. Lite synd, hade velat jobba i helgen också men men vad ska man göra.

Imorgon, torsdag och fredag får jag jobba i alla fall. Sjukt skönt ju, finns inte så mycke annat man kan göra när det är snöstorm.

Idag har jag varit duktig och gick upp halv 8 efter 3 timmars sömn och gick med Elias till skolan sen vidare till bageriet och köpte nybakat bröd och sen hem för en ordentlig och mysigt frukost med mamma. Ska erkänna jag jag somnade efter frukosten och sov i 2 timmar. Vaknade halv 2 och åkte till farsta för att skriva kontrakt, köpa poncho och lite små saker på BR till Elias. Hämta Elias, kolla project runway, Elias fick över kompisar och nu ligger jag här. Efter en ansiktsmask, iförd extremt osmickrande kläder och en träningsvärk som gör mig stelare än vanligt så ska jag nu tända ljus, sätta på en film och lägga mig i en nybäddad säng. Ikväll blir det att sova tidigt.



Juste har snaggat mig igen hehe.


Kommentarer
Postat av: lina

snaggat??

2010-12-13 @ 00:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0