Värmeslag


Ofräsh, osminad, oklädd, onice!

Det är nästan äckligt varmt. Det va skönt till en början men snälla, en regnig dag tack? Nu är allt bara torrt och man orkar knappt vara ute. Grämattor är gula, badstränderna är proppade med folk och sl har glömt bort ACn as usual.

Igår fick jag ett så trevligt samtal från Sandra på Gina i Farsta som bad mig komma in och hjälpa till under inventeringen. Blev ett arbetspass 13.30 - 21.15. Imorse vare bara att gå på't igen. 05.44 stod jag utanför Gina och väntade in Stefanie. blev arbetspass mellan 06.00 - 11.00. Så nu är acc lagret grymt bra och inventerat.

Imorgon är min födelsedag, usch 19 år vad är det att fira? Sista året som tonåring.. Jag vill bli 13 igen eller åtminstone 16. Kanske stanna som 18. Men 19? Hur värdelöst är inte den åldern. Men men så blire och har inte så mycke att säga till om ändå. Tanken var att jag skulle ha ett riktigt firande på fredag typ men jag känner att det inte är något att fira så kanske blir en drink på fridays imorgon, inget mer.

Nu ska jag läsa ut twilight boken - om jag kunde drömma. Jo tack jag vet att jag är seg men har aldrig orkat tidigare. Borde plugga lite körskola också.

Ikväll, om det blir svalare, så startar jag datorn igen, annars hittar man mig i en kall dusch eller bredvid 3 fläktar och med min bok i handen. So long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0