Ny säng, nya prylar = ett nytt rum

Nu har jag en skit skön och stor säng, nya små prylar i rummet. Till och med två blommor i fönstret. Tänk vad lite små saker kan ändra hela rummet. Nu har jag gjort listor på nästa inköp. Jag och mina listor alltså...

Knas helg, mys vecka med Micaela, sista jobb veckan, 8 dagar kvar tills vi är på yran, imorgon åker rosanna och miccan till miccans land vilket lämnar mig här övergiven som en hemlös katt. Tid att plugga på körkortet och övningsköra. Lön på fredag. Bio idag, eclipse var en besvikelse. Stranden igår, fick färg tro det eller ej. Minx naglar på tisdag. Grönan på måndag. Shopping på onsdag. Har mycket att se fram emot och har fått en hel del gjort. Måste betala räkningar... Ångest. Vuxenpoäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0