Happy fucking birthday

Födelsedagen gick smärtfritt förbi tack gode gud. Fick några väldigt fina presenter och torsdagen blev det tårta. Juste firdays i onsdags också.

Fredagen blev en långpromenad med lillebror och sen decka mitt under fight club. Idag har jag kollat lite sängar och köpt på mig godis så ifall det blir film ikväll igen så har jag laddat upp med tröstmat.

Nästa uppgift är att städa rummet. Fixa ihop några outfits och hänga upp dom på min inspirations hängare eller bosse som jag kallar den/honom.

Låg på stranden igår också, pressade som satan men jag är lika blek fortfarande. Helt otroligt, hela min familj kan bli bruna men inte jag. Jag är som det svarta fåret som i det här fallet är vitt medan alla andra är bruna.

Shopping blev det också men ska jag vara ärlig så tror jag inte det kommer upp på bloggen. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0