All besvikelse åt SJ




Åååh va jag älskar att städa, känn ironin. Men jag har sagt att om jag städar klart så belönar jag mig med ett glas rosé i solen. Ni ska veta att jag är en jävel på att övertala, speciell mig själv.

Just det ska nog ta och lägga upp ett allvarligt klagomål på sj som gjorde mig sjukt besviken. Jag och två vänner ska nämligen på storsjöyran nu i slutet av juli, säg till om det är någon mer som ska dit, och jag ringde och bokade allting. Tre stycken tre-dagars biljetter till festivalen, tre första klass biljetter med kupé, frukost och internet och två stycken biljetter hem. Åker på torsdag och kommer hem söndag. Ska åka ett speciellt yran tåg med artister på tåget. Skit bra, skit nöjda. Får biljetterna, tydligen åker vi på onsdag redan och inte på något yran tåg minsann.
Ger mina klagomål och skickas till t-centralen för att prata med dom där. Även där skickas vi runt. Slutar med att vi numera åker torsdag, inte yran tåg och vi sitter inte ihop, inte ens ett bord. Fan va jag älskar sj ni är så bra, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0