Nu kör vi

Idag vaknar jag ur min koma. Ikväll ska jag flippa nykter på en förhoppningsvis skit bra hemmafest! Ikväll ska jag dansa tills jag har ont i hela kroppen och svetten rinner. Ikväll har jag sotade ögon och en knallröd tajt klänning. Mina super snygga fredags underkläder är på min helt nyrakade kropp. Ikväll är håret ett sexigt, slarvigt ruffs. Ikväll skiter jag i stygnen och smärtan. Ikväll ska jag äga, jag ska vara snygg för första gången på länge nu. Jag ska visa att jag kan om jag vill, jag kan komma ur min äckel koma där jag bara ligger och tycker synd om mig själv helt handlingsförlamad i soffan. Dessutom ska jag göra det med dom bästa. Nu kör vi, FKB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0