Medvetslös tjej

Jag är så sjukt seg, gäspar konstant. Nu bakas det för fullt. Nyss slog vi in sista paketen, känns sjukt bra måste jag säga. Om en timma så ger vi oss av, ännu en gång ska jag till eastmansinstitutet. Lika skoj varje gång men¨d tanke på att min bettfysiolog alltid är lite för ärlig vilket inte uppsattas av mig i alla lägen. Men men hon är ju bra så ska inte klaga. Har varit och handlat två stora apelsinpåsar också så jag kan göra färskpressad juice varje morgon så man håller sig frisk. Man vill ju inte vara sjuk över jul och nyår.


Kollade efter nyårs klänning inatt och jag hittade ingen som klickade liksom. Så synd, va inne på alla sidor jag kunde komma på men hittade som sagt absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0