Julkänsla

Idag har jag varit och shoppat och köpt julklappar, sen blev det julfilm med Miccan och mamma och nu har jag slagit in paket, tänt ljus, iklädd min alldeles nya kofta som är helt underbar. Jag harsån sjuk julkänsla och jag bara älskar att köpa julklappar så imorgon ska jag fortsätta att köpa hade jag tänkt då blir det kista gallerian med Stefanie.

Nu ska jag städa lite, fixa fram kläderna inför imorgon och måla naglarna i mitt nya mörkblåa super snygga nagellack. Senare blir det tända ljus och film.

Skönt att det börjar läka i munnen efter operationen i torsdags också. Längtar tills dom ska ta bort stygnen den 13e.

Nej nu blir det att fixa, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0