Jagkanintesova

Gossip girl är beroendeframkallande har jag precis kommit på. Jag ska upp senast kl 7 och fram tills nu har jag kollat gossip girl istället för att sova.

Nu är stygnen borta iaf, känns naket.. tomt.. Gjorde inte alls ont att ta bort fast det va ju lite smått obehagligt. Käken har krånglat lite idag men tror inte det är någon fara.

Imorgon har jag nog världens lugnaste dag framför mig, ska upp med Elias, kolla julkalendern, gå med honom till skolan, sen hem och inte göra nånting. Skit tråkigt ju, tror jag ska fixa lite till i rummet och sen träna. Kanske man ska söka lite jobb också.

11 dagar kvar till julafton. Sjukt va jag längtar, känner mig som ett litet barn, men jag längtar inte tills paketen jag ska få utan tills jag får ge mina paket till mina bästa yngre bröder.

Nej nu måste jag byta om och gå och lägga mig och läsa min bok. "Mamma sa att jag var sjuk" heter den, vet inte ännu om jag gillar den, det händer liksom inte så mycke. Får berätta mer om den när jag läst ut den.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0