Tatueringsmässan

Va på tatueringsmässan i söndags. Besviken över att det va på München Bryggeriet de kunde gjort det mycke bättre i älvsjömässan. Fick lite inspiration på plats men mest inspiration hittade jag i deras program och reklam blad. Hittade en bild på en så sjukt tuff och otroligt snyg tjej. Från henne har jag snott en hel del idéer:



källa: google.com



Jag vill snagga mig precis som hon har, uttöjningarna i öronen och tatueringen på ryggen och den vid tummen. Här är en bättre bild på tatueringen på ryggen:


källa: google.com

Fast min ska vara två vingar som typ ängel vingar, inga blommor, min ska vara tuff men ändå lite tjejig. Den ska gå lika långt ner på rumpan, ska ha färgerna svart och lite grålila. Den ska jag ge till mig själv i 22 års present.

Det här va då vackra Kirsten Leanne. Min nya förebild.


källa: google.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0