skolstart och arbetssökande

Idag började båda mina bröder skolan igen. Den yngsta började sex års versamheten och den äldre börjar första året på gymnasiet. Känns som att det va hur längesen som helst man själv va i deras sits.

Själv sitter man hemma och skriver cv, söker jobb, samlar ihop papprena inför besöket på arbetsförmedlingen, planerar att gå till komvux, bokat tid för ungdomsmottagningen, ska ringa tandläkaren, måste ringa om "operationen" och dessutom ringa bettfysiologen. Fixar med räkningar också och ska lägga upp en plan över min ekonomi. Usch va jag ogillar vuxenlivet. Jag vill åka tillbaka i tiden när man gick i nian och allt va förbjudet men man gjorde det ändå.

Haha ett jäkla tjat, varje inlägg handlar om hur mycket jag har att göra och hur mycke jag saknar gamla tider.

Nej tillbaka till verkligheten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0