Kalas kul!

Händer inte mycket nu, söker fortfarande jobb. Fick ett erbjudande att jobba i Norge men vet inte om jag är redo att lämna alla här hemma. Men det skulle ju vara ett riktigt kul äventyr.

Hade kräftkväll hos Jenny i Hammarby Sjöstad. Första gången jag är där sen hon flyttade dit. Dom bodde hur mysigt som helst, ska börja jobba in pengar så jag kan skaffa lägenhet där.

I helgen ska jag kanske snagga mig mer på vänter sidan. Funderar starkt på att raka av halva håret. Det är så otroligt snyggt men vet inte. Vill färga mitt hår knallrött också.  Behöver lite förändring i min vardag.

Imorgon ska jag ringa kommunen och kolla efter elevassistans jobb. Skulle vara hur kul som helst att jobba med det. Hittar jag inte något jag gillar så blir det Norge eller något annat land. Kanske ett varmt land och gå bartenderkurs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0