Alldeles för mycket att göra

Snart är min lugna period över, två gånger om året är jag ensam hemma i ett par veckor medan familjen är på landet och nu är tyvärr de veckorna över. Familjen kom precis innanför dörren så nu blir det tillbaka till vardagen. Har fått extra arbete på gina igen och ska till arbetsförmedlingen imorgon och sen börja lämna ut cv:n överallt. Ska till komvux och anmäla mig till några kvällskurser och dessutom ungdomsmottagningen för att fixa p-piller. Ska till tandläkaren nu inom snar framtid. Om ett par veckor blir det bettfysiologen och sen ska jag ringa och boka tid att operera ut tänder. Inte alls kul, mycket inbokat känner jag.


Nu måste jag gå oc förbereda, tjena hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0